onsdag 2 maj 2012

Let's take it as it comes, yeah?

För det första är jag totalt inspirationslös just nu. Jag har för tillfället inga böcker att recensera som jag läst nyligen, så jag tänkte bara dela med mig av en allmän update.

For one thing, är jag glad att meddela att jag är intresserad av bloggandet igen, vilket kanske syns om man följde bloggen den senaste veckan eller så. Detta tycker jag förstås är otroligt bra.

Kommande innehåll blir troligen vad jag då kallar "Tillskott i bokhyllan". Jag har förhandsbeställt både Insurgent av Veronica Roth och City of Lost Souls av Cassandra Clare. Den förstnämnda utgavs igår, och eftersom jag börjat använda The Book Depository har jag alltså inte fått den än. Oh well.

I alla fall, utöver dessa två böcker har jag även beställt två andra. För tillfället läser jag förresten A Game of Thrones, vilket kanske halvt blev förstått om man såg videon jag postade tidigare.

Så kommande blogginnehåll blir troligen recensioner av nämnda böcker. Utöver det vet jag inte vad som komma skall.

Ja, jag är färdig med det inkonsekventa svamlandet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar