fredag 1 juni 2012

Grattis på 2-årsdagen, Underbart Bokberoende!

...eller ja, två år och 4 dagarsdagen. Jag lyckades göra samma sak som förra året: Jag glömde bort min bloggs födelsedag för ett tag.

Bloggen fyllde alltså två år i måndags, den 28:e maj. Det känns nästan lite overkligt att den har hängt med mig så länge nu. Jag kommer liksom knappt ihåg hur det var först. Så då kom jag på, why not take a trip down memory lane? (Jag har ingen aning om hur man potentiellt skulle kunna säga det där på svenska.)

Mitt allra första inlägg var en recension av Melissa Marrs Wicked Lovely, och om jag inte misstar mig bland alla banners i mappen, så såg den dåvarande bannern ut som följande:


En aning annorlunda, eller hur? Tänk så tiden går liksom. Bara för att tänkte jag att jag kunde visa resten av dem. Någon som känner igen dem, möjligtvis?






Och till sist den nuvarande förstås. Jag har tyvärr inte sparat själva designerna eller layouterna, men nåväl, man blir lagom nostalgisk av bara de här bilderna. Någon mer som gillar nostalgi?

8 kommentarer:

  1. Grattis på tvåårsdagen lite i efterskott då! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis! =) Såklart älskar man nostalgi, kul idé att visa gamla headers ^^

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott! :-)

    Nostalgi är fint, även om det kan vara farligt, och i det här fallet bara kul.

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott! Din blogg var en av de första YA-bokbloggarna på svenska jag började följa :)

    SvaraRadera
  5. Åh, grattis till bloggen i efterskott! :D

    SvaraRadera